ASİMİLASYON HOŞUMUZA GİDİYOR Başlığı açan katılımcımız: Kabardey Hanım/Bey 26 Haziran 2006 Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames. Facebook Twitter Email Print Benzer Yazılar ADİGE İSMİ ÜZERİNE DÜŞÜNCELERİM 19 Haziran 2022 NE MÜNASEBET, BEN ADİGE’YİM! 26 Mayıs 2021 SİZ HİÇ YOK OLDUNUZ MU? 16 Mart 2020